3 Ebook PLR niche Evergreen.

PERHATIAN: Jika anda serius untuk menghasilkan produk informasi sendiri tetapi SUSAH untuk menulis & mengembangkan idea, anda perlu pertimbangkan cara ini.


Jika anda masih belum lagi mengenali lesen produk digital, baca artikel 5 Lesen Produk Digital Yang Anda Wajib Tahu. 


Ada 3 produk digital berserta dengan lesen PLR lengkap untuk kegunaan anda. 3 produk ini merupakan koleksi produk evergreen. Apa itu evergreen? Produk evergreen bermaksud, produk yang dapat bertahan lama dalam industri. Bukan itu sahaja, permintaanya juga sentiasa ada dan tidak bermusim seperti produk lain. 

Jika anda baru bermula dalam perniagaan internet, ini merupakan peluang anda untuk menghasilkan produk informasi sendiri tanpa perlu bermula dari kosong. 

Banyak masa, usaha dan wang telah dihabiskan untuk 3 produk ini. Ianya termasuklah menulis ebook, menulis surat jualan dan menghasilkan grafik jualan.

Saya sudah dimudahkan tugas anda. Apa yang anda perlu lakukan hanyalah menukar nama penulis dan nombor akaun bank untuk pembayaran. Selebihnya boleh dibiarkan dalam keadaan asal. Seterusnya upload ke dalam hosting. Untuk menjadikannya lebih POWER dan "UP TO DATE" anda boleh sunting dan masukkan maklumat tambahan yang bersesuaian dengan tajuk ebook.

Selepas mendapatkan pakej ini anda tidak perlu membayar yuran bulanan atau royalti kepada saya dan apa yang lebih mengembirakan adalah 100% daripada keuntungan adalah milik anda sepenuhnya.

Mempunyai ebook sendiri adalah idaman bagi setiap usahawan internet. Jadi, mengapa tidak anda mengambil peluang ini untuk menjana pendapatan?

Bayangkan ...

Menjual ebook informasi menjadi lebih mudah pada zaman teknologi ini. Dengan adanya internet  anda boleh menjalanka perniagaan hanya dari rumah atau di mana-mana sahaja ada berada.

Biar saya ceritakan realiti yang sering menyelubungi penulis baru.

Usahawan-usahawan baru tidak sedar berapa banyak kesulitan yang mereka perlu lalui apabila cuba untuk memulakan perniagaan Internet sepenuh masa. Mereka cuba dengan menghasilkan produk sendiri daripada apa sahaja idea, bermula daripada hobi, pengetahuan atau pengalaman sendiri malah mencari maklumat tambahan sendiri walaupun itu bukan dalam bidangnya.

Penulis baru biasnya ingin menghasilkan ebook baru dari kosong. Tetapi masalah utama yang sering dihadapi adalah mereka selalu terkandas dalam mengembangkan idea dan secara tidak langsung penghasilan ebook terus dihentikan secara tidak disedari.

Mereka terlalu teruja pada pertama kali cuba menghasilkan produk sendiri dan sedikit demi sedikit keterujaan tersebut hilang kerana banyak lagi yang perlu dibuat selain daripada menghasilkan ebook.

Antaranya termasuklah menulis surat jualan dan mereka bentuk grafik untuk laman jualan. Dua perkara ini perlu diserahkan kepada pakar jika tidak tahu bagaimana untuk menghasilkannya dan sudah tentu masa dan wang juga perlu dilaburkan untuk mendapatkan hasil yang terbaik.

Baiklah, ini yang saya sudah sediakan untuk anda...


scroll ke bawah....

Grafik minisite dan ebook cover

Banner animasi 250 x 250 - Tanpa Watermark

Banner animasi 468 x 60 - Tanpa Watermark



Grafik minisite dan ebook cover

Banner animasi 250 x 250 - Tanpa Watermark

Banner animasi 468 x 60 - Tanpa Watermark



Grafik minisite dan ebook cover

Banner animasi 250 x 250 - Tanpa Watermark

Banner animasi 468 x 60 - Tanpa Watermark



Ketiga-tiga produk ini disertakan dengan fail dibawah.


Apa yang boleh anda buat dengan 3 produk diatas?


Mencipta produk anda sendiri.
Lesen PLR membenarkan anda untuk mencipta produk sendiri menggunakan kandungan yang sedia ada. Anda boleh mencipta seberapa banyak produk menggunakan maklumat yang dibekalkan di dalam pakej ini. Anda boleh gunakannya tanpa had.

Membina program affiliate.
Ya, anda boleh menawarkan program affiliate untuk produk baru anda dan mendapat beratus-ratus, malah beribu-ribu ajen affiliate untuk mempromosikan produk tersebut.

Menjual hak jualan semula berserta dengan lesen MRR dan RR.
Setelah pakej ini menjadi milik anda, anda boleh menawarkan hak jualan semula dengan lesen MRR atau RR kepada pembeli dengan harga premium. Jika ebook sahaja dijual pada harga RM27 untuk setiap salinan anda boleh kenakan harga serendah RM150 untuk lesen RR dan lebih tinggi untuk lesen MRR.

Mempromosikan program affiliate yang anda sertai.
Anda boleh gunakan ebook ini untuk promosikan program affiliate yang anda sertail. Anda cuma perlu masukkan pautan affiliate produk yang disertai ke dalam ebook dan edarkannya kepada subscriber. 

Mengumpul senarai email.
Anda mungkin ingin mengambil sebahagian kecil daripada kandungan ebook untuk menghasilkan "eBook viral". Berikan eBook secara percuma untuk mempromosikan produk anda dan benarkan sesiapa saja yang mendapat salinan tersebut mengedarkan kepada orang lain tanpa had.

Dengan cara ini ebook tersebut lebih cepat menjadi viral dan setiap pembaca berkemungkinan besar akan masuk ke laman jualan anda.

Menggunakan sebahagian daripada ebook menjadi artikel.
Inginkan banyak publisiti percuma untuk produk baru anda? Anda boleh menyalin beberapa kandungan dan menghasilkan artikel anda sendiri. Artikel memudahkan para ajen affiliate untuk bercerita mengenai produk anda di website atau blog mereka.

Gunakan beberapa kandungan sebagai bonus produk berbayar.
Anda juga boleh gunakan kandungan produk PLR ini bagi menghasilkan ebook BONUS untuk menawarkan insentif kepada prospek yang berpotensi.

Pendek kata, anda boleh melakukan apa sahaja yang anda mahu dengan pakej PLR ini. Anda boleh meletakkan nama anda sebagai penulis asal malah menukar keseluruhan produk ini kepada produk yang baru. Tiada had penggunaan.

Ini adalah peluang untuk anda membina dan menghasilkan produk sendiri tanpa bermula dari kosong dan dapat menjimatkan banyak masa dan wang untuk menulis serta menghasilkan laman jualan. 

Pakej penuh sedia untuk dimuat turun dengan pelaburan yang SUPER RENDAH.



Anda boleh buat bayaran sebanyak RM97 ke salah satu akaun dibawah. Hantarkan bukti bayaran anda ke Facebook.com/lubukdigital. Setelah bayaran disahkan, link download akan dihantar terus ke Facebook anda.

DAPATKAN SEKARANG!

Previous Post Next Post